Hvem er vi?

Berilix Group ApS blev stiftet i 2013 som familieejet konsulent- og handelsvirksomhed, hvor vi tager stolthed i at tilbyde kvalitetsløsninger indenfor de brancher vi opererer i.

Vores vigtigste opgave i Berilix ERP Consulting er at hjælpe mindre & mellemstore ordreproducerende virksomheder med at effektivisere deres forretningsdrift samt reducere de operationelle omkostninger, via optimal brug af ERP løsninger, hvor kerneforretningsprocesser strømlines og automatiseres for at opnå øget produktivitet.

En af vores konkurrencefordele ved implementering og effektivisering af ERP systemer er, at vi tilbyder en unik kombination af kompetencer inden for både IT og Management Consulting. Denne alsidighed, hvor teknisk viden og mange års erfaring med de mangfoldige aspekter af den strategiske og operationelle virksomhedsdrift, sikrer en optimal tilgang til opgaveløsningen fra vores side. Læs mere om vores ydelser

Ikke mindst har vores Doorinvent brand i årevis leveret individuelt udviklede, innovative og unikke facade-sikringsløsninger på både det offentlige & B2B markedet, præget af eget design og produkter testet og godkendt af bl.a. Dansk Brand- og Sikringsteknisk Institut (DBI) og andre internationale tekniske myndigheder.

 

Hvorfor vælge os?

Bevæbnet med fremragende forretningsforståelse og ekspertise indenfor virksomhedsdrift & effektiviseringer via ressourcestyringsløsninger, hjælper Berilix ERP Consulting primært mindre og mellemstore virksomheder med uafhængig projektstyring, rådgivning og assistance i forbindelse med implementering, optimering og brug af ERP systemer.

Vi påtager os projekter og tilbyder rådgivning primært for kunder som opererer på B2B markedet, indenfor bl.a. bygge-, reklame-, og elektronikbranchen, med særlig fokus på ordreproducerende virksomheder, hvor kompleksiteten er høj og kræver en dybdegående forståelse ift. forretningsprocessernes sammenhæng og ikke mindst, erfaring med industriens særlige forhold.

Vi har specialiseret os i ERP løsninger udviklet af Microsoft, herunder Microsoft Dynamics 365 Business Central, inkl. tidligere Microsoft Dynamics NAV versioner, samt Microsoft Dynamics 365 Finance and Operations, grundet systemernes evne til at understøtte SMV segmentets behov ift. virksomhedsdrift og arbejdsgange. Derudover byder de på optimale muligheder for ordre- og lagerproduktionsstyring.